31/07/2016

Witajcie blogerzy :)
Możecie aktualnie myśleć, że w blogosferze jestem tutaj nowa, ponieważ jest to pierwszy post tutaj. Nie, nie, nie. Byłam blogerką przez ok. 2 lata. Prowadziłam dwa blogi (nie licząc opowiadań, wtedy bym się nie doliczyła) ale stwierdziłam, że nie bardzo chyba się w tym odnajduję i po dwóch latach prowadzenia bloga z przemyśleniami zrezygnowałam. Żyłam bez pasji i zainteresowań do czasu kiedy zakochałam się w fotografii i zdałam sobie sprawę, że być może blogosfera może jednak być moim miejscem ale może powinien być blog o innej tematyce?
Tak też znalazłam się tutaj i witam was po raz pierwszy na blogu Zza Obiektywu. A jak po tytule można się domyślić jest to blog fotograficzny. Zobaczycie tutaj świat zza obiektywu mojego aparatu, czyli fotografie mojego autorstwa. Może szukacie inspiracji albo lubicie po prostu oglądać wykonane przez kogoś zdjęcia.. Mam nadzieję, że się wam tutaj spodoba i że ten blog okaże się całkiem dobrym pomysłem :)
Co myślicie o tym pomyśle? Zostaniecie ze mną? Czekam na jakiś komentarz oraz na linki do waszych blogów. Do napisania!
*wybaczcie jeszcze nie do końca ogarnięty wygląd bloga, wszystko jeszcze jest w trakcie jakiś małych zmian i dociągnięć, mam nadzieję, że w krótkim czasie wszystko będzie już do końca w porządku*








Komentarze

  1. Jakie cudowne zdjęcia! OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przed dłuższy czas żyłam bez pasji. Teraz prócz pisania na blogu i amatorskich zdjęć myślę o grze na gitarze. Kocham muzykę i cudownym uczuciem byłoby nauczenie się ulubionych piosenek Nirvany czy Beatlesów.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również prowadziłam kiedyś bloga, prawię półtora roku, ale niedawno założyłam nowego. Lepszy start i przede wszystkim - pomysł na siebie, który wynika z pasji tworzą całość spełniającą oczekiwania ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać fotografię! Życze powodzenia i dużo wytrwałości :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i wytrwałości! :) też kocham fotografię :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i wytrwałości ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że odnalazłaś na nowo swoją pasję! Blogosfera na pewno Ci pomoże w rozwijaniu jej, więc nie zmieniaj tematyki! :D Świetne zdjęcia kochana♥

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam fotografię, dlatego chcę, by mój blog teraz stawał się coraz bardziej fotograficzny. Miałam podobną sytuację. Miliony blogów, które już usunęłam :D Życzę powodzenia na nowym blogu.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, na pewno będę częściej tu zaglądać. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :D Masz talent *.*
    Pozdrawiam !
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że odnajdziesz się w tej tematyce bloga :)
    Fajnie, że udało znaleźć Ci się pasje jaką jest fotografia. Super, że chcesz dzielić się tym na blogu! Zdjęcia zawsze inspirują innych!
    Cudowne zdjęcia!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w fotografii! Zapraszam do siebie również się tym zajmuję:) Obserwuję♥Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się te zdjęcia. W ogóle nie widać osoby, którą forografujesz. Ale życzę powodzenia :)
    . Mój blog - klikkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taki był zamysł tych zdjęć :) Żeby nie było widać do końca tej osoby, tylko jej postać w świetle słońca. Ale każdy ma swoje zdanie, dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  14. Na pewno będę śledził twojego bloga :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty