Netherlands

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z fotorelacją z miejsca, które poniekąd mnie urzekło i, z którego zdjęcia moim zdaniem zasłużyły się na pokazanie ich tutaj. Holandia. Kraj, który udało mi się całkiem niedawno odwiedzić. Zdjęć może nie jest bardzo dużo ale przysięgam, gdybym miała powiedzieć, które jest moim ulubionym nie mogłabym wybrać. Zapraszam was do oglądania oraz komentowania, czekam na wasze opinie co do tych zdjęć.
A może ktoś z was miał okazję być w Holandii? Czy wam też tak spodobało się to miejsce? 














Komentarze

  1. Fakt.. Piękne miejsce. Jeszcze nie miałam okazji tam być, niestety. Ale te zdjęcie są cudne.
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Holandii byłam niestety tylko przejazdem, ale mam zamiar kiedyś odwiedzić :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam, ale chętnie zobaczyłabym Holandię! Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam, ale dzięki tobie poczułam się, jakbym była tam z tobą!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam w Holandii, ale bardzo chciałabym zobaczyć ten kraj, bo jest podobno cudowny. I pełno w nim rowerów, które uwielbiam! ;)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce, a zdjęcia... cudowne!

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkałam, pracowąłam i studiowałam w Holandii ;)
    Mój ostatni wpis na blogu też dotyczy tego kraju ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty