Obsługiwane przez usługę Blogger.

Autumn session #1

by - 08:41









Jesień... Jedna z najmniej lubianych pór roku. W sumie nie dziwie się. Deszcz, błoto i zimno nie zbyt są lubiane wśród ludzi. Jednak patrząc na to z innej strony, okiem fotografa, jesienią można zrobić naprawdę przecudne zdjęcia. Czego zdążyłam już doświadczyć. Dzisiejsza sesja jest pierwszą sesją wykonaną tegoroczną jesienią, jednak mam nadzieję, że uda mi się dodać jeszcze więcej jesiennych zdjęć, które zrobiłam :)
Tych niestety jest mało i są one w trochę innych kolorach ale na właśnie takie odcienie będę stawiała jesienią. :) Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają i proszę o wasze opinie !

You May Also Like

13 komentarze

  1. Świetne zdjęcia *,* Ja nie lubię błota, kałuż i tego wszystkiego chociaż tą magiczną część jesieni uwielbiam :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle♦♣

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz! Zdjęcia wyglądają super :) Dla mnie jesień jest porą, którą bardzo lubię, główną przyczyną jest to, że to pora, w której mam urodziny :))

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, kocham ten ich klimat :) Masz bardzo ładną stylizację, sweterek jest boski!

    Obserwuję i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że jesień nie należy do najbardziej lubianych pór roku to ma swoje plusy ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah a ja znów jesień bardzo lubię jest to moja druga ulubiona pora roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia ładne, tylko ich jakość średnia, ale ty za to jesteś śliczna!
    Ja baardzo nie lubię jesieni.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh.. racja, jakoś nie powala na kolana. Ale myślę, że to wina też oświetlenia :/

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz!
    Powinnaś moim zdaniem bardziej pokazac swoją twarz, ale jest super :)
    Wszystkie jesienne zdjęcia dla mnie mają swój urok :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!
    Swoją drogą też nie lubię jesieni:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż...ja uwielbiam jesień...ma w sobie magię, każdego dnia świat wygląda jakoś inaczej:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)