Toruń









Tydzień temu miałam przyjemność znaleźć się w Toruniu, który jak fajnie się składa nie jest aż wcale daleko mnie. Miasto podobało mi się bardzo i szczerze żałuję, że nie mogłam zostać tam dłużej. Na szczęście mam kilka zdjęć, które podobają mi się i przypominają o tym wyjeździe, więc postanowiłam pochwalić się nimi tutaj :D A wy, byliście już w Toruniu? A jeśli jesteście fanami naleśników to polecam bardzo Manekina, w którym zjecie na pewno coś pysznego :) A, no i oczywiście polecam również posmakować sławnych Toruńskich pierniczków, bez których przyjazd tam nie miałby sensu!

Komentarze

  1. Nie byłam w Toruniu już wiele lat, ale starówka ma naprawdę piękną architekturę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka fajnych ujęć! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam!
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham naleśniki i od dłuższego czasu szykuję się na wybranie do Manekina :) Obserwuję i mam nadzieję, że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Toruń jest na mojej liście "do odwiedzenia w przyszłym roku" :)
    Piękne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdj osobiście nigdy tam nie byłam ale wygląda na fajne miejsce :D
    obserwuje i Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Toruniu i żałuję, bo wydaje się być bardzo ładny. Mam nadzieję, że kiedyś tam zawędruję :D
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Zawsze chciałam pojechać do Torunia, niestety nie miałam jeszcze takiej okazji - ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie byłam w Toruniu ale już od jakiegoś czasu zbieram się na odwiedzenie tego miasta ;D.
    Ostatnie zdjęcie jest świetne <3
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Toruniu ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, bardzo dobrze wykonane i korzystne światło!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji zaglądnąć do Torunia, ale zdjęcia mi podpowiadają, że jest tam naprawdę bardzo ładnie :) Już po super zdjęciach widać, że robione Canonem! ♥
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Zapraszam do mnie--->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie byłam w Toruniu, ale kiedyś na pewno chciałabym tam zajrzeć. Niestety jest on dosyć daleko od mojego miejsca zamieszkania, więc pewnie nie prędko będę miała okazję go odwiedzić ;/. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Toruń to takie miasto, w którym spędziłam w sumie jedne z lepszych chwil...mimo że odwiedziłam je tylko na weekend.
    Pozdrawiam!:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam ;)

    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow śliczne zdj :)

    http://dianak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty