Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sun

by - 07:49











 Niedziela. Ostatni dzień moich ferii. Usiadłam przy biurku bardzo się nudząc. Przyglądałam się mojemu statywowi, który dostałam na świeta. Od Wigilii leży nie używany. Jestem raczej człowiekiem, który nie wierzy w siebie. Rzadko co podoba mi się coś co zrobię. Rozłożyłam statyw. Postanowiłam po raz któryś tam zrobić zdjęcia z nadzieją, że mi się spodobają. Teraz siedzę przed komputerem i uśmiecham się sama do siebie. Jestem zadowolona. Czemu? Uświadomiłam sobie, że zdjęcia w domu też mają swój urok. Zrozumiałam, że ja też się chyba do czegoś nadaję. Zauważyłam, że jeśli chcę to potrafię coś kreatywnego wymyślić. I wiecie co? Wróciła mi wiara w moje możliwości. Pierwszy raz podoba mi się coś, co SAMA wykonałam. Chyba właśnie dla takich chwil (między innymi.. Bo jest też masa innych czynników) warto żyć.
P.S. Może dla was te zdjęcia to nic specjalnego. Ale dla mnie, po tak trudnym czasie i braku weny są mega :)

You May Also Like

31 komentarze

  1. Wiem o czym piszesz. Największą satysfakcją jest zadowolenie samego siebie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. super napisane i cudne zdjęcia :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post. Bardzo fajnie napisałaś. Trzeba wierzyć w siebie i być zadowolonym. Piękne zdjęcia. Ty ferie kończysz.. Ja jeszcze nie zaczęłam hah
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze trzeba wierzyć w siebie, to podstawa :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem jak się czujesz :)
    Zdjęcia wyszły ci naprawdę dobrze x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, obserwuję kochana! mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje już trwają ponad tydzień i będą aż trwać do 20-stego :) I znów...powrót na uczelnie :(

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A chciałabym, aby już przez moje żaluzje prześwitywało słońce.. niestety słońca brak, tylko okropna pogoda :( Świetne zdjęcia :)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że niedługo będzie duużo słońca :D

      Usuń
  9. Fajnie, że wróciła Ci wiara w Twoje możliwości! :)
    Ja ostatnio też miałam trudny czas ale powoli wychodzę z tego i mój aparat jest częściej używany :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły ładne ;) ja swoje ferie skończyłam tydzień temu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana mam nadzieję, że z każdym dniem Twoja wiara we własne sił będzie rosnąć :* świetnie Ci wyszły zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest mega! Uwierz w siebie i dalej do przodu ruszaj! Nie ma co się dołować kobieto :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te zdjęcia! Ja tak bardzo chciałabym już wiosnę patrząc na to słońce :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Achhh, słoneczko ... Rozumiem Cię trochę, trochę bardzo. Chyba. Całuski ♥

    Zajrzyj do mnie ♥
    Zajrzyj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś jest w stanie mnie zrozumieć. Buziaki ♥

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia, tęsknie do letniego słoneczka. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Są świetne!
    Bardzo mi się podobają :)
    Przy okazji, masz ładny sweterek :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Twoim zdjęciom zrobiło się trochę wiosennie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiara w siebie to podstawa :)
    Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze to uwierzyć w siebie! Super zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwierz w siebie dziewczyno, na prawdę warto. Zdjęcia mega pomysłowe, obyś miała co raz to nowsze pomysły.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia, bardzo kreatywne :D Dziewczyno, uwierz w siebie, bo bez tego daleko nie zajdziesz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są bardzo ładne. Każde kryją coś w sobie..

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiara w siebie to podstawa, bez niej nic nie będzie takie jak chcemy :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Mam nadzieję, że ta wiara z czasem do mnie wróci :)

      Usuń
  24. W takim razie powodzenia w dalszym fotografowaniu
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)