Obsługiwane przez usługę Blogger.

17/03/2017

by - 01:50








Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z naprawdę ładnego miejsca. Jest to starówka w Olsztynie. Aż wstyd się przyznać ale mieszkając na Mazurach od urodzenia miałam dopiero pierwszy raz okazję się tutaj przejść i zrobić jakieś zdjęcia. Nawet nie spodziewałam się, że aż tak mi się tam spodoba i, że będą aż tak pyszne ciastka, haha.

Oprócz zdjęć mam też informacje. Nadchodzi wiosna, wszystko się zmienia, zmienił się też mój wygląd, więc chciałabym też wprowadzić trochę zmian tutaj. Mam już parę pomysłów ale mam do was małe pytanie. Jakiego typu zdjęcia lubicie oglądać najbardziej? 

Tak przy okazji.. Bardzo dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem, za trzymanie kciuków i słowa wsparcia. Buziaki!

You May Also Like

42 komentarze

  1. Moje rodzinne miasto ♥ Przeglądając Twoje zdjęcia tak bardzo za nim zatęskniłam, że chyba wieczorem wsiądę w pociąg i pojadę odwiedzić Olsztyn ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo się cieszę, haha. I też bardzo zazdroszczę, bo Olsztyn to naprawdę ładne miasto :D

      Usuń
  2. Piękne miejsce, a że mam też całkiem blisko, to wierzę, że niedługo odwiedzę je i ja! :)

    Obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Blog *.*
    Warto na niego wejść <33
    Co powiesz na wpln obs ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno kiedys odwiedzę Olsztyn. Ja najbardziej lubie zdjecia natury. :)

      fotograficznespelnienia.blogspot.com

      Usuń
  5. W Olsztynie nigdy nie byłam, a zdjęcia mnie akurat nie przekonały. Wygląd bloga masz bardzo ładny. Mnie podobają się jasne, dobrej jakości zdjęcia. Tematyka powinna zależeć od Ciebie, bo to w końcu Twój blog :)
    mój blog, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zdjęcia nie są bardzo zachwycające ale to chyba z powodu małej ilości światła i paskudnej pogody :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne miejsce, choć myślę, że każde miejsce w obiektywie zdolnego fotografa może być piękne. Świetny klimat!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, genialne są te zdjęcia. Muszę koniecznie odwiedzić Olsztyn
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku śliczne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się 2 zdjęcie :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam tam , aczkolwiek ciekawe miasto nie powiem :)
    Genialne zdjęcia ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam tam jeszcze, ale zrobiłaś śliczne zdjęcia. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie świetne miejsce! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow to ostatnie na prawdę robi wrażenie ;)


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam tam tyle razy, że od razu poznałam to miejsce :) Jedna z moich ulubionych starówek w Polsce <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zdjęcia miast, mają swój charakterystyczny klimat :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! :) a zdjęcia to juz wogóle super!

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia!
    ZAPRASZAM! :))

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne klimatyczne zdjęcia, uwielbiam takie miejsca <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Ja lubię oglądać zdjęcia każdego rodzaju, więc czy to są stylizacje, czy kosmetyki czy piękne widoki - wszystko lubię :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy niestety tam nie byłam, ale zdjęcia są świetne ! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ładnie ! :)
    Co do Twojego pytania ja najbardziej lubię oglądać zdjęcia zrobione przez kogoś głównie natury itp.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Ja jeszcze nigdy nie byłam w Olsztynie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubie zdjęcia własnie architektury
    w Olsztynie jeszcze nie byłam

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia, mają klimat! Chciałbym poznać Twoje zdanie na temat zdjęć na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię oglądać sesje zdjęciowe! :) Ja u siebie też mam starówkę i rzadko do niej zaglądam. Zdecydowanie wolę Wisłę!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia wyglądają naprawdę prześlicznie, ewidentnie widać że się na tym znasz i lubisz to robić!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mało się znam. Amatorsko ,kiedy mam czas, robie zdjęcia. Ale wkładam w to swoje serce wiec dziękuję 😁

      Usuń
  27. Piękne zdjecia, jeszcze nie było
    mnie w olsztynie ale kto wie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam w Olsztynie, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiore :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne miejsce, to prawda. Ale mam wrażenie, że każda Starówka ma w sobie 'to coś" :)) Ja lubie tego typu zdjęcia, krajobrazu, natury ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, każda starówka jest ciekawa. Chyba dlatego tak bardzo je lubię 😁

      Usuń
  30. O tak pięknie jest na Starówce w Olsztynie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie byłam w Olsztynie, pięknie tam! ;)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)