Memories







W świecie krąży przekonanie, że nikt z nas nie powinien żyć przeszłością. Liczy się tylko to co, tu i teraz. Owszem. Mimo tego lubię czasem usiąść przy starych albumach i na chwile żyć tylko i wyłącznie przeszłością. Jestem osobą ogromnie sentymentalną. Kolekcjonuje dużo rzeczy, które są zupełnie bez sensu ale trzymam je tylko dlatego, że coś mi przypominają. Kocham zdjęcia. Uwielbiam oglądać zdjęcia z dzieciństwa i stare kasety. Lubię żyć przeszłością. Przez małą ale ważną chwilę.

Zdjęcia, przyznaje się, są dzisiaj mało zadowalające. Ale zdałam sobie sprawę, że blog też jest dla mnie ważną rzeczą. Tak jak zdjęcia, filmy czy różne przedmioty w moim kuferku "rzeczy ważnych". Nie było mnie tutaj miesiąc. I przemyślałam to. Staram się zorganizować czas na tyle aby coś udostępniać tutaj chociaż raz na tydzień lub dwa. Trzymajcie proszę kciuki, bo to będzie dla mnie ogromne wyzwanie.
Jakby było mi mało obowiązków postanowiłam też spróbować swoich sił na youtube. Nie wiem co z tego wyjdzie, nie mam pojęcia czy to dobry pomysł. Ale bardzo lubię próbować, więc postanowiłam zrobić to właśnie tam. Zapraszam was na pierwszy film, zwiastun. I bardzo będzie mi miło jeśli obejrzycie i coś po sobie tam zostawicie.
Dzisiaj mało zdjęć, dużo tekstu. Wyjątkowo, haha. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam.
Buziaczki! :*

Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dasz radę wykonywać wszystkie obowiązki!
    Zapowiada się super!
    Powodzenia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trzymanie kciuków się przyda, haha :)

      Usuń
  4. Mam w podobny sposób porozwieszane zdjęcia w pokoju :)
    Często mam takie chwile, kiedy mam w pamięci najlepsze wspomnienia, widzę to, co było kilka lat temu, lubię tak wspominać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest czasem wrócić do czegoś co już było :)

      Usuń
  5. też ostatnio zaczęłam się bawić w youtube :)
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zaczęłaś, bo twój kanał jest super :)

      Usuń
  6. Również jestem sentymentalna, więc wydaje mi się, że dobrze jest wrócić i powspominać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać stare zdjęcia i wspominać :)
    Powodzenia na Youtubie ;)
    Obserwuje ;)
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i zaobserwujesz, jeśli się spodoba :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i powodzenia! :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ogromny sentyment do starych polskich piosenek i do moich starych prac literackich i rysunków.
    Pozdrawiam! :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wspomnienia ja kocham oglądać stare zdjęcia :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Twoim przeciwieństwem nie jestem osobą sentymentalną ;) nie lubię wracać do przeszłości, znaczy nie tak do końca. Uwielbiam wracać do jednego roku. Zawsze będę go wspominać najlepiej jak się da, bo warto.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie się z tobą zgadzam, warto czasem przysiąść nad starym albumem ze zdjęciami
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za Ciebie kciuki, na pewno dasz rade :D Zapowiada się ciekawie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio również dałem zdjęcia do wywołania, bo jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o oglądanie zdjęć, powodzenia na yt :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, zdjęcia zdecydowanie mają w sobie magię <3. Ja tam mam całe 2 pudła wspomnień które zawalają mi półkę. Ale czasem tak miło pośmiać się ze swojej głupoty.
    Powodzenia na YouTube!
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są świetne :) jak dla mnie o wiele lepsze niż filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem lubię tak zwyczajnie sobie przysiąść i wrócić do miłych wspomnień, obejrzeć stare zdjęcia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia pozwalają nam wrócić do chwil, które najchętniej przeżylibyśmy jeszcze raz.
    Powodzenia w rozwijaniu kanału :) x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zdjęcia, są niesamowitą pamiątką :) Powodzenia w organizacji i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zdjęcia, jak dla mnie mogły by wisieć w każdym pokoju wszędzie<3 Powodzenia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam oglądać swoje zdjęcia z dzieciństwa. Tyle wspomnień powraca :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam podobnie rozwieszone zdjęcia na ścianie
    w ogóle uwielbiam robić i przeglądać fotografie :*

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia mało zadowalające? Mi tam się podobają :) Co do wspomnień to lubię czasami usiąść i powspominać to co było kiedyś :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia z dzieciństwa są najlepszym powrotem do przeszłości. Czasami aż łezki stoja w oku, jak się przypomina te lata

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Również jestem osobą, dla której wspomnienia wiele znaczą. Tak samo jak marzenia. Między innymi zdjęcia pomagają mi choć na kilka minut znów wrócić myślami w czasy dzieciństwa.

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super post! Nie widziałam takiego,kocham to pierwsze zdjęcie! Cuuudowne! Piękne wspomnienia! Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię czasami 'zatrzymać się' i powspominać stare czasy, pooglądać różne zdjęcia. Powodzeniaa! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam przeglądać stare zdjęcia, zawsze przywołują tysiące wspomnień.
    Mam też pare ramek ze zdjęciami w pokoju.
    Co do filmiku, życzę powodzenia. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful and cute post, Dear<3

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, zgadzam się! Po to się robi szalone rzeczy, po to ja np. podróżuję, żeby właśnie było co wspominać ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również lubię podziwiać stare zdjęcia i przypominać sobie o sytuacjach,które już pewnie się nie zdarzą, ludziach, którzy już odeszli i o tym chwilach szczęścia, które zostały uwiecznione na fotografiach.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się na YoTubie nie znam, ale lepiej by się oglądało, gdyby obraz był rozciągnięty na całe pole filmiku.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie zdjęcia to świetna pamiątka! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  35. Super filmik, takie zdjęcia to świetna sprawa <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post ! :)


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty