Netherlands #2


















Święta Wielkanocne. Co roku takie same. Mazurek, święcenie koszyczka i pełno jedzenia przez kolejne 3 dni. Tym razem było inaczej, ponieważ moja rodzina postanowiła troszeczkę odbiec od tradycji. Zamiast przygotować jedzenie trzy dni przed świętami my pakowaliśmy walizki. W tym roku święta spędziliśmy w Holandii, u mojej siostry. W tym kraju miałam okazje być drugi raz. Tym razem z zupełnie innej strony, więc zdjęcia wyglądają oczywiście inaczej. Po raz kolejny urzekły mnie zwyczaje, krajobrazy i roślinność.. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazje zrobić tam kilka zdjęć.
Jaki kraj wy odwiedziliście i jesteście nim zachwyceni? 

Komentarze

  1. Ostatni kraj jaki zwiedziłam, to Francję, a konkretnie Paryż 2 lata temu. Naprawdę świetnie było poznać tamtejsze potrawy, zwyczaje, pozwiedzać zabytki. Nie wyjeżdżam często za granicę, doceniam to co mamy w Polsce - zwłaszcza góry.
    Czwarte zdjęcie skradło moje serce! Pięknie uchwycone słoneczko.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, Francja to od wielu lat moje marzenie. Ja niestety nie mialam okazji zwiedzić jeszcze Polskich gór ale już niedługo może się przekonam jak ładnie tam jest :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz kochana smykałkę do robienia zdjęć ♥♥
    Piękne są, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest wybrać sie do Holandii, zazdroszczę!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wycieczki ! Piękne zdjecia masz talent !



    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W Holandii mnie jeszcze nie było, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tam pięknie, muszę koniecznie kiedyś w życiu tam być!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia <3 Oddają klimat tego miejsca^^ Odbieganie od tradycji jest świetną opcją na spędzenie świąt.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Dla mnie najpiękniejszym miejscem chyba była grecka wyspa Skiathos.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty