Spring #1


















Mod. Roksana

Komentarze

  1. Ale pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja ze względu na pastelowy kolor spódniczki i kontrastującą z nią bluzkę!
    Czekam na więcej wiosennych zdjęć :)

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Jednak to nie ja pozuje, napisałam w poście :)

      Usuń
  2. Wonderful photos! ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie! Twoja spódniczka skradła moje serce! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jajku jakie śliczne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, widać, że masz talent. :) Uwielbiam też sesje w lesie, więc w ogóle bomba.
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/04/jesienny-nastroj-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! Klimatyczne i profesjonalne <3
    Obserwuję i pozdrawiam! :*
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja modelki, taka wiosenna :)
    Pozdrawiam

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent do ujęć. :)
    Śliczna modelka.

    KIERUNKOWY48 (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja! :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna spodniczka, jak i bluzka- mam nawet taka samą ! :D

    http://piiiinkelephant.blogspot.com/2017/04/madryt.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw, ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczyna! I oczywiśćie bardzo ładne zdjęcia. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną spódniczkę ma Twoja modelka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty