Obsługiwane przez usługę Blogger.

Infatuation

by - 02:23


















Nie było mnie tutaj przez jakiś czas. Powodem nie było moje lenistwo, czy brak czasu. A była nim szkolna wycieczka. Spędziłam tydzień w Krakowie, czyli jakieś 500 km od domu. Nie bardzo umiem teraz ubrać wszystko w słowa, bo mimo tego, że wróciliśmy już w wtorek to ja nadal cierpię, że mnie już tam nie ma. Zdjęcia w dzisiejszym poście mają dla mnie dość dużą wartość i na pewno będę do nich często wracać. Kraków bardzo mnie urzekł, a sama starówka stała się moją miłością, zwłaszcza nocą. Mimo zmęczenia, ogromnego bólu i niewyspania wróciłam do domu niesamowicie zafascynowana i szczęśliwa, że miałam okazję być w tak niesamowitym miejscu. Jeżeli mieszkacie w Krakowie albo nawet w tych pięknych górach to niesamowicie wam zazdroszczę, bo moim zdaniem są to piękniejsze miejsca nawet od naszej stolicy czy innych większych Polskich miast.

You May Also Like

20 komentarze

  1. Mieszkam w Krakowie i jest bardzo ładny, chociaż fakt że jak się tutaj jest na co dzień to może się aż tak tego widoku nie docenia:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nigdy tam nie byłam, a bardzo chcę odwiedzić kiedyś Kraków i okolice. Taki sam ból odczuwałam po przyjeździe do domu z Paryża aaa :( Szkoda, że podróże tak szybko się kończą!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękne krajobrazy - aż zapiera dech ! :) Byłam kiedyś w Krakowie, jednak byłam wtedy dzieckiem więc niewiele pamiętam - muszę wybrać się tam kiedyś ponownie :D

    PS. Dzięki za obserwację kochana! To naprawdę mega miłe :*

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama miałam okazję być trzy tygodnie temu na wycieczce szkolnej w Krakowie. Szczerze przyznam, że była to chyba jedna z najlepszych turystycznych wycieczek jakich doświadczyłam. Śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. Chciałabym pojechać na taką wycieczkę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi ulubionymi miastami są Wrocław i Warszawa :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o, kraków moje miasto! <3
    bardzo fajne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że każde miasto ma w sobie 'to coś'. Zwłaszcza swoje miasto traci na wartości chociażby dlatego że się go zna od x czasu, a nowe miasta się poznaje więc robią to "wow" na człowieku. Ale ogólnie fakt, Kraków jest pięknym miastem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. your post very good and very nice.Get new ideas for See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ah ten mój piękny Kraków :p mnie się już nieco znudził!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdorszczę wyjazdu ja jescze w Krakowie nie byłam.Ja zawsze po powrocie do domu cierpię na powyjazdową depresję :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje tereny, haha. :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój blog:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam góry! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków jest piękny, magiczny i przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)