Obsługiwane przez usługę Blogger.

Stop

by - 00:58














Pasja.. Coś niesamowitego. Coś co powinno dawać nam radość i być najlepszym dla nas zajęciem.. Ostatnio na nic nie mam czasu. Pomimo tego, że codziennie się nudzę, śpie i narzekam jak nudne mam życie nie mam czasu na nic. Biegnę gdzieś w złym kierunku, wszystko mnie męczy i nie przeżyje dnia bez chociaż godziny snu, a najlepiej całego popołudnia. Mój aparat, rzecz kiedyś najważniejsza, moja miłość, leży gdzieś w szafie i pewnie płacze z samotności i potrzeby dotyku. Przez jakiś miesiąc czasu nie myślałam nawet o zrobieniu jakiekolwiek zdjęcia, nie dawało mi to radości ani nie było ulubionym zajęciem. Więc albo za szybko nazwałam fotografie pasją, albo potrzebuje odpoczynku i regeneracji, zrozumienia samej siebie..

You May Also Like

24 komentarze

  1. Czasem właśnie potrzeba odpoczynku, czasu na zrozumienie samej siebie - może to jest Twój klucz ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne! Znam to, o czym mówisz. Zwłaszcza w roku szkolnym miałam tak, że wracałam do domu, teoretycznie się nudziłam, leżałam zmęczona, a potem narzekałam, że nie mam na nic czasu. Może to kwestia owego zmęczenia i potrzeby regeneracji ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna stylizacja - najbardziej podoba mi się ta czarna, skórzana kurtka :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja.Świetna kurteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurtka i okulary :D
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, chętnie bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak Ty. Mam nadzieję, że to tylko zmęczenie i po nabraniu sił to mnie. Świetne zdjęcia!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może potrzebujesz odpoczynku? Może to takie chwilowe? Daj sobie czas:) A zdjęcia - rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez ostatnie miesiące czułam dokładnie to samo co Ty. Odstawiłam na bok pasję coś co naprawdę kocham. Czułam pustkę, smutek, nic mnie nie cieszyło. Teraz wracam do tego ze zdwojoną siłą i motywacją. Na blogu dodałam wczoraj post na ten temat więc jeśli chcesz wpadnij i poczytaj.
    Miłych wakacji! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może wzięłaś na barki na daną chwilę za dużo, i to Cię tak osłabiło? Ostatnio też miewałam takie dołki że nic mnie nie cieszyło, winne było przepracowanie.

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana odpocznij od tego, zrelaksuj się i może wena, ochota do działania znów wróci ze zdwojoną siłą, czego Ci baardzo serdecznie życzę ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy potrzebuje chwili przerwy. Zdjęcia są cudowne :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że po prostu potrzebujesz trochę odpoczynku. :) Jak każdy.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia i fajna stylizacja :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie! Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz, mam nadzieję, że na nowo pokochasz swoją pasję. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna torebka <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój aparat, rzecz kiedyś najważniejsza, moja miłość,

    OdpowiedzUsuń

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)