Moda czy głupota?


 Jeśli jesteście na tym blogu żeby, jak w każdym poście, pooglądać dużą ilość zdjęć- nie tym razem, dzisiaj trochę zanudzę tekstem. 






Moda, czyli coś za czym często gonimy. Trendy często się zmieniają, coraz więcej odkrywają, coraz bardziej ciekawią i przyciągają. Nigdy nie uważałam, że noszenie 'tego co wszyscy', czyli między innymi bycie tą całą tumblr girl jest czymś złym (oczywiście dopóki nie robimy czegoś tylko dlatego, ze robią to wszyscy). Jeżeli coś mi się podoba to nawet jeśli nosi to tysiące innych dziewczyn, znajomych czy nie znajomych, zakładam to. Nigdy też nie uważałam, że inspirowanie się czyimś stylem jest czymś złym. Ale niestety, zauważam ostatnio, że wszystko idzie w złym kierunku. Coraz więcej osób zakłada ubrania, które zupełnie mu się nie podobają i nie są wygodne tylko dlatego, że są modne. A teraz najgorsze- ludzie słuchają danego typu muzyki czy wykonawcy tylko dlatego, że 'jest w modzie'. Uderza mnie to bardzo, bo co do muzyki.. Bardzo ją doceniam, samo słowo, moim zdaniem, naprawdę dużo znaczy i prawdziwą muzyką nie nazwałabym przykładowo cypisa czy innych, przyznajmy, płytkich wykonawców. Muzyka to coś więcej, coś wartościowego, coś co trzeba cenić i słuchać tego co nam się podoba. Słuchanie danego wykonawcy tylko w powodu hype na niego jest zupełnym brakiem szacunku do tej osoby i do samej, niesamowitej muzyki. 
Ludzie, nośmy to co nam się podoba, słuchajmy tego co lubimy i żyjmy tak jak chcemy. Nie tak jak jest modnie. 









Dlaczego napisałam ten post? Od zawsze byłam osobą, która w jakiś sposób goniła za modą ale przede wszystkim stawiała na wygodę i dobre samopoczucie. Ostatnio zauważając trend na kabaretki postanowiłam również je kupić, stwierdziłam, że ciekawie wypełnią stylizacje. Zakładając je zastanawiałam się, jak można nosić coś tak cholernie niewygodnego? Mimo tego, że jest ładne oraz modne, nigdy więcej tego nie założę. Dodam jeszcze, że dzisiejsze zdjęcia nie powalają, są zwykłe, trochę się wygupiałam, trochę pozowałam. Bardziej chciałam skupić się na tekście, po raz pierwszy na tym blogu. 

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, u mnie kieruje zasada, by mi się podobało i było wygodne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie modnym, tak naprawdę polega na tym w całej tej modzie i propozycjach projektantów odnaleźć swój styl. Płynąć głównym nurtem, ale być oryginalnym i nietuzinkowym, a to nie takie łatwe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że nie powinniśmy ślepo podążać za modą, tylko odnaleźć swój własny styl. Bądźmy oryginalni, wyjątkowi, zrezygnujmy z bycia tysiącem tych samych kopii, które widujemy na ulicach.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100% zgadzam się z treścią posta :)
    Interesuje się modą. Czasem zakładam rzecz, która jest akurat na topie, ale tylko w momencie kiedy mi się podoba i jest przede wszystkim wygodna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Noszenie czegoś tylko i wyłącznie dlatego, że jest modne to dla mnie zupełna głupota. Nie podoba mi się to tego nie noszę. Ale przyjmuję możliwość, że może mi się kiedyś spodobać. Idealnym przykładem takiej zmiany nastawienia do mody są spodnie alladynki we wzory - kiedyś strasznie mi się nie podobały, a teraz to must have w mojej szafie. Mody na kabaretki nie rozumiem i nie chcę rozumieć. Może i to fajnie wygląda na niektórych zdjęciach na insta, ale i tak nie jestem przekonana. ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei nie rozumiem w modzie tego całego trendu na napisy znanych zespołów na ubraniach w zwykłych sieciówkach. Przykładowo AC&DC czy Nirvana, rozumiem ktoś słucha to nic dziwnego, że mu się spodoba bluzka z logiem ulubionego zespołu, ale jeśli widzę jak osoby, które noszą koszulki z napisem tylko dlatego że fajnie wygląda i jest trend, to po prostu szlak trafia:)
    Pozdrawiam

    http://www.balansfotografii.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, moim zdaniem bluzki z takim logiem wyglądają ciekawie ale po co je nosić skoro o danym zespole nie mamy nawet pojęcia?

      Usuń
  7. Ja nie rozumiem dzisiejszej mody i tego szału na jej punkcie. Ja absolutnie za modą nie idę, noszę to co lubię. Po co mam zakładać super świetne, modne spodnie, które są niewygodne i tak właściwie to może wcale mi się nie podobają? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie założyć czegoś co jest nie wygodne ani dla mnie ładne, nie do pomyślenia dla mnie. Mija się to kompletnie z celem :/

      Usuń
  8. Świetna ta bluzeczka jest!! Moim zdaniem najlepiej nosić ubrania w swoim stylu,a nie podążać za modą, ponieważ ludzie się wtedy bardziej wyróżniają, są oryginalni :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie goniłam za modą ubieram się tak jak mi wygodnie ;)
    Świetna bluzka, pozdrawiam ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, że moda modą, ale wygoda jest bardzo ważna :D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mogę dodać małą uwagę to na twoim miejscu to pierwsze zdanie między zdjęciami bym powiększyła, bo prawie go nie zauważyłam :)
    Jak byłam młodsza bardzo chciałam być modna, teraz inaczej na to patrzę. Prawie jak ty. Ale nie wiem dlaczego czasami lubię założyć coś modnego, ale nie wygodnego :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię modę, lubię nosić modne rzeczy. Nie przykładam takiej ogromnej wagi do tego.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, a odnośnie mody hmm zgadasz się wygoda najważniejsza <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba jestem staromodna, bo nigdy nie kupuję ciuchów które są modne, tylko te w których dobrze się czuję i są dla mnie wygodne. W końcu wygoda na pierwszym miejscu :) Śliczne zdjęcia, tez lubię robić sobie takiego koka na czubku głowy :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moda niestety czasami wiąże się z glupotą. Bo czyś głupotą nie jest wyjście zimą przy -20 stopniowym mrozie w samych kabaretkach i spódniczce? :D widziałam takie przypadki

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

- zostaw link do bloga, chętnie zajrzę
- nie bawię się w obs/obs ani kom/kom
- dziękuję za każdy komentarz i każdą waszą opinię na temat moich prac :)

followers

Popularne posty